Beginpagina   Informatie   Nieuws   Meestgestelde vragen   Contact  
 
 
1. Kan ik ook kiezen voor brievenbus post?
Ja dat kan, stuur ons een mail dat u liever brievenpost wil (afhankelijk van uw grote van uw bestelling natuurlijk) Deze word dan gewijzigd, maar dit is geheel op eigen risico voor het kwijt raken en beschadigen van post door tnt!

2. Wat zijn de maten?
Als u preciese maten wilt weten van een produckt of dat uw heb besteld,
kunt u altijd contact met ons opnemen per mail.

3. Kan ik een bestelling annuleren?
Ja, binnen 24 uur kunt u de bestelling annuleren door ons een mailtje te sturen, wij annuleren deze dan voor uw.

4. Als de bestelling door iemand anders is gedaan, en ik wil deze niet!?
Natuurlijk een foutje kan altijd gemaakt worden, er moet dan binnen 3 dagen, 72 uur een mailtje naar ons gestuurd te worden voor annulering.

5. Ik wil het produckt niet als deze bijna over de datum is, wat moet ik doen?
Voordat u een aankoop doet, goed lezen wat er staat, wij zetten er altijd bij dat deze datum bijna is verstreken, dus er kan niet geruild worden.

6. Kan er geruild worden?
Ja, er kan geruild worden op alles wat niet eetbaar is, maar er word geen geld terug gegeven als er nog geld over is van het produckt dat word omgeruild,
 Het kan wel verrekend worden bij de volgende bestelling...!
Op etens waren geven wij geen ruil garantie!!!

7. Er is iets mis gegaan met de bestelling die ik binnen hebt gehad, en nu?
Vaak gaat alles goed, want wij hebben een extra controlle service...
natuurlijk zijn wij ook mensen die wel eens foutjes kunnen maken,
kunt u altijd uw klacht naar ons toe mailen, wij zullen dat samen met uw oplossen.